Sunday, June 26, 2011

Hebatnya permainan duniawi!

Sungguh hebat kan Ya Allah permainan duniawi ini. Tiada daya ku Ya Allah untuk ku menanggung perasaan yang ku alami di saat & ketika ini. Aku hanyalah salah seorg drpd manusia yg hatinya rapuh... sangat-sangat rapuh Ya Allah.

Ya Allah... tenangkan hati hamba Mu menghadapi ujian ini. Tetapkan Iman dan kesabaran di jiwa ku ini kerana itu pedoman ku. Sesungguhnya aku redha dgn ketentuan dan takdir Mu ini Ya Rabbi. Andai sakit yg ku rasa ini adalah penghapus kpd dosa2x yg telah aku lakukan, aku terima nya ya Allah walaupun ianya pedih terasa aku akan tetap terima dgn hati yg sabar. Insyaallah...

Rasulullah s.a.w. bersabda :Perbanyakkanlah membaca La Haula Wala Quwwata Illa Billah kerana sesungguhnya bacaan ini adalah ubat bagi 99 penyakit, yang mana penyakit paling ringan adalah kebimbangan” (Riwayat Al-Uqaili melalui jabir r.a.)


No comments:

What's this?!!!

Let's make money!